Top 5 right now

Det var längesen jag delade med mig av musik. Så därför tänkte jag dela med mig av mina topp 5 favoriter just nu. Lyssna och njut medans jag jobbar och sliter 😉
 
  1. Imagine Dragons - Zero
  2. TRAVI - BANG
  3. Bishop Briggs - River
  4. Imagine Dragons - Natural
  5. Avicii - Without You
 
Detta är alltså de fem låtar som spelas flitigast hos mig just nu. Dessa fem låtar ligger i min träningslista som dessutom är typ den enda listan jag lyssnar på för tillfället. 
 
Tack vare Meteor Garden på Netflix så är jag helt kär i Bishop Biggs låt "River". Den dök upp i nästan alla avsnitt och jag blev mer och mer förälskad i låten. Nu blev jag sugen på att se om serien trots att jag såg klart den i söndags, haha. Jag rekommenderar den starkt. 49 superbra avsnitt. OBS. den är på kinesiska.

Kommentera här: