Sista Zumba Fitness

Idag var det blandade känslor när man kom till träningen. Jag älskar träningen på onsdagar då det är Zumba Fitness, men idag var det sista gången Charline höll i passet då hon flyttar till Stockholm. Vi har heller inte fått någon ersättare så Zumba Fitness försvinner från schemat tillsvidare. Det suger så himla mycket 🙁
 
Jag är i alla fall glad att jag kunde gå på det sista passet. Det var riktigt kul och alla körde sitt bästa. Det kunde knappast blivit ett bättre avslut. Jag köpte även med mig en bukett blommor till Charline då jag kommer sakna henne en massa. Hon har varit en fantastisk instruktör och alltid gjort träningen rolig 💛
 
Jag kommer sakna Zumba Fitness en massa och hoppas satt det snart kommer in på schemat igen, eller att de satsar på Dance Fusion som också är sjukt roligt. Vi får se vad som händer. Men mera dans behövs.
 
 

Kommentera här: