Jag är dålig på egentid. Riktigt dålig.

Suck. Jag blir så trött på mig själv. Jag skulle ha egentid. Ta det lugnt och njuta.
 
Vad gör jag då?
 
Jo, jag har städat och rensat förrådet under trappan, rensat skafferiet i köket, tömt diskmaskinen, tvättat en maskin tvätt och gjort en fin familjetavla som ska hängas upp någonstans snart.
 
Jag har i och för sig se ett avsnitt riverdale. Sen har jag flängt fram och tillbaka på nedanvåningen. Jag borde även ta tag i grejerna här på ovanvåningen också, men jag är rädd att jag ska väcka Eileen då. Det är främst retro/datarummet som behövs rensas och göras vid, men det rummet är bredvid hennes så jag avvaktar.
 
Så blev vår fina familjetavla 😍
 
Nu ska jag slänga mig på soffan. Ordentligt denna gången. Bara lyssna musik och spela mobilspel. Det är typ det jag orkar göra nu, haha. All energi gick åt när jag rensade och hade mig.

Kommentera här: