Helgen som gått

Förlåt för frånvaro. Det var en fullspäckad helg och sen åkte jag på förkylning och feber. Så jag har inte alls suttit något vid datorn sen i fredag. Men här kommer en liten sammanfattning av helgen.
 
Fredag
 
Det blev en lugn fredag då häng med vänner blev inställt. Jag kom dock ut på min promenad runt Aggarp och på kvällen hade jag och André lite egentid där vi spelade Super Mario Party, kollade på Netflix och åt gott.
 
 
 
Lördag
 
Jag åkte hemifrån redan vid 12-tiden för att fixa det sista inför dagens överraskning. Vi har sedan någon månad tillbaka planerat en babyshower till Kinga som ska föda om ca en månad 😍 Och i lördags var det dags att överraska henne. Det var så fint alltihopa. Helt perfekt och Kinga blev så glad 💛
 
 
 
 
Vid 17-tiden körde jag hem, och där hemma väntade André, Tom och Johan på mig. Vi hade spelkväll där vi spelade både Bloodborne the card game och Super Mario Party. Det var riktigt trevligt. Under kvällen märkte jag dock att jag började bli förkyld. Och det blev värre under söndagen..
 
Söndag
Vi fick sovmorgon till ca 8. Sen gick jag upp med Eileen så André fick sova vidare. Vid 9-tiden väckte jag André och bad honom ta Eileen så jag kunde baka scones. Söndag = finfrukost när tiden finns till. Efter frukosten begav vi oss till lekplatsen som finns på vårt område. Eileen fick undersöka och leka av sig.
 
 
 
 
 
Senare på eftermiddag körde vi till Svea där pappa bjöd på mat. Det var ett tag sen vi sågs så det var väldigt trevligt att vi kom ut och käkade tillsammans. Eileen hade dock svårt för att sitta still så efter en timme gav vi upp och körde hem igen.
 
Jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning för jag skulle iväg till Idaa där det vankades bigolottoafton. Även Emelie och Vessi kom dit. Det var så himla trevligt. Vi spelade bingolotto, åt gott och avslutade med en skräckfilm innan det var dags att promenera hem igen.
 
 
På söndagskvällen och under natten blev jag sämre. Halsont, täppt i näsan och även feber. Jag kom trots det iväg till jobbet igår men gick hem två timmar tidigare. Då pallade kroppen inte mer. Men idag mår jag konstigt nog bättre. Febern är borta och förkylningen börjar ge med sig. Hoppas hoppas jag är helt frisk snart.

Kommentera här: