Bodyattack från i onsdags

Idag blev jag besviken när jag ställde mig på vågen. Första gången jag fått ett plus när jag går på viktväktarna, och då har jag ändå skött maten bra, tränat skitbra och även inte ätit alla dagliga SP vissa dagar. Men ändå fick jag ett +0.1kg. Det är ett väldigt litet plus, men det är ändå ett plus och det stör mig.
 
Jag har i och för sig bara 2.8kg kvar till "målvikt" och det sägs att de sista kilona är svåra att bli av med. Sen har jag även kvinnoveckan som säkert också påverkar. Jag får helt enkelt fortsätta träna och äta bra på vardagarna. Helgerna är jag lite slappare på. Man vill ju kunna njuta lite extra då och inte vara allt för strikt 😉
 
I alla fall. Jag filmade träningen i onsdags och klippte ihop den lite snabbt. Jag önskar att jag kunde filma alla pass jag går på, men det går tyvärr inte. Men någon gång då och då kommer det dyka upp en video. Nu när man sitter och kollar på denna så längtar man till söndagens bodyattack. Så jäkla roligt pass 😍
 

Kommentera här: