snö. över allt.

Jag hoppas innerligt att denna snön avtar snart. Det är hemskt att ta sig till och från jobb (enligt schemat är jag ledig fram till nästa helg, men allt kan hända), och det ställer till med så mycket besvär. Familjemedlemmar som är insnöade och en massa trafikolyckor som händer titt som tätt. Usch.
 
Så här ser det ut från vårt kök. Denna bilden är tagen för 3 timmar sen. Nu är det värre.
 
Detta är vår baksida. Snart ser man inte häcken in till grannarna. Det är jobbigt med snön som det är nu, men tänk så hemskt det kommer bli när allting blir till slask. F Y  F A A A N !
 
Nu har jag precis lagt Eileen så förhoppningsvis sover hon för natten. Jag ska alldeles strax ner och göra middag till mig, och sen blir det en fortsatt lugn kväll. Jag är ganska trött efter jobbet och allt pulsande i snön. Jag har seriöst smått träningsvärk i framsida lår, haha. 
 
Jag skulle behöva komma ut och skotta men vågar inte lämna lillan ensam hemma även om det bara är precis utanför så vill jag ändå inte göra det. Vi får helt enkelt skotta imorgon. Det är något av det tråkigaste med att bo i hus. Att man måste skotta, haha.

Kommentera här: