hello march

 
Vi är redan innan i årets tredje månad. Det går minsann fort. Och nu när mars är kommen så får våren gärna också komma, men det ser lite mörkt ut. Det är fortfarande snökaos och det lär hålla i sig ett tag till. Kämpa våren!
 
Idag skulle jag egentligen vara ledig, men eftersom en kollega behövde vabba och inga vikarier kunde jobba så hoppar jag in några timmar (7.00 - 13.00). Jag måste vara hemma till 13.30 för då måste André sticka till jobbet eftersom han börjar jobba kl 14.00. Så vi går om varandra lite idag.
 
Jag hade egentligen tänkt gå på spinning och vattengympa idag också, men pga snön så kan mamma inte ta sig hit (om det inte händer ett mirakel) och passa Eileen. Tråkigt när vädret hindrar en. Jag såg så mycket fram emot att få träna idag. Igår var ju även dansen inställd pga vädret, suck.. 

Kommentera här: