Pokénad till Aggarpsmöllan

André har valt att gå in och jobba tidigare idag (så han kan sluta tidigare). Så då fick jag ta en snabb pokénad imorse. Det blev samma runda som igår, upp till Aggarpsmöllan. Det är en perfekt runda att gå varje dag. Den är bara 2km lång, men den är härlig och fridfull 💛
 
Längst min promenad träffade jag b.la på en häst och en supergosig kise. Jag stannar alltid och hälsar på djuren längst vägen. Denna katt var en riktigt kelgris. Kom fram och strök sig längst benet och snackade med mig. Jag kliade han en liten stund innan vi skiljdes åt 😊
 
 
 
 
Jag har planer på att ta ännu en runda ikväll. Jag måste ju komma upp i minst 10.000 steg/dag. Just nu är jag bara uppe i strax över 2500. Men det kommer tickas på under hela dagen. Jag älskar min fitbit!

Kommentera här: