Pokémonraid i parken

För någon vecka sen fick jag en privat inbjudan till en raid nere i parken. Jag har aldrig blivit inbjuden till en sådan så det var riktigt roligt. Direkt efter mitt träningspass körde jag ner till parken för att möta upp resten av mina raidpolare. Jag förväntade mig kanske 6-7 stycken, så jag blev väldigt chockad när jag kom dit och såg över 20 personer. Så himla kul att det fortfarande är folk som nördar Pokémon Go 💛
 
Vi var för många folk så vi fick dela upp oss i två grupper. I vår grupp var vi 13 stycken och det gick hur bra som helst. Mewtwo åkte ner och jag lyckades även fånga honom 😄
 
 
 
 
Det som jag älskar med Pokémon Go är att människor i alla åldrar spelar det. Den yngsta som raidade var säkert 8 år gammal, medans den äldsta var lätt över 60 år. Det var nästan så de äldre var fler än oss yngre. Jag tycker det är så jäkla coolt. Tänk att ett spel kan locka så många olika personer. Det är fantastiskt 😍

Kommentarer:

1 Amanda%20Persson:

pokemongo är ju faktiskt något man bör spela på sommaren, så otroligt mysigt!

Svar: håller helt med dig! mycket roligare att spela på sommaren. Det gör promenaderna så mycket mysigare :D
Sarah Sjöstedt

Kommentera här: