Spinning & Booty Move

Måndag = Spinning och Booty Move. Jag vet inte vart jag har fått den brilijanta idén ifrån att köra två tuffa pass som fokuserar helt och hållet på ben, rumpa och mage. Efter spinningen är jag helt död och då väntar ett ännu tuffare pass. Men det är bara att köra! Efteråt är det så otroligt skönt!
 
Även idag fick jag sällskap av Tom på spinningen. Jag försöker locka med honom till Booty Move, men jag har inte lyckats hittills. Jag ska fortsätta kämpa. Någon gång ska jag lyckas, haha 😉
 
Idag kändes det bättre på spinningen. Förra gången kunde jag inte använda mina spinningskor så då fick jag ta mina vanliga träningsskor. Men nu har jag lagat mina spinningskor. Så mycket skönare att spinna då.
 
Booty Move med en av mina favoritinstruktörer. Så brutalt för ben och rumpa, men så härligt efteråt ❤
 
Nu ska jag slänga mig i ett bad och sen ska jag se de två sista avsnitten av 13 reasons why S2.

Kommentera här: