Min tisdag

 
Strax efter 7 kom jag in till den här sötnosen. Hon överraskade mig med en sprängfylld blöja, så det var bara att starta dagen med en dusch för lilltjejen. Det är tur att hon är så förbaskat söt 💛
 
 
Efter att Eileen fått sin frukost så var det dags för min frukost. Standardfrukosten med ägg, a-fil, cornflakes, banan och frukt sidan om. Supergott och väldigt billigt pointmässigt. 2SP.
 
 
Efter frukosten blev det en promenad runt byn. Vi promenerade fram tills jag uppnådde mina 10.000 steg. Sen blev det en stund på lekplatsen vid oss, så Eileen fick gunga. Hon tycker det var superkul 😍
 
 
10.000 steg uppnåddes innan klockan slagit 12.00. Och nu är jag uppe i över 16.000. Det har varit en bra motionsdag. En långt promenad genom byn och många ägg i pokémon go som kläckts!
 
 
När vi kom hem efter promenaden så gjorde jag gröt till Eileen. En stund senare blev det lunch för min del. Bananpannkaka med mango och hallon. Också väldigt billigt, endast 1SP.
 
 
Testade ett nytt recept som jag hittade i viktväktarappen. Dock så ändrade jag om receptet lite och till en början blev det kaos, men min fina sambo räddade det 💛 Det blev en väldigt god pasta, men nästa gång ska vi ha i antingen något kött eller bacon. Detta var helt vegetariskt. 11SP.
 
 
När klockan slog 17 så körde jag till gymmet. Där väntade 1h spinning. Motivationen var inte på topp men jag lyckades ändå få till ett bra pass och efteråt var det superskönt. När jag kom hem blev det två knäckemackor med ägg och kaviar (4SP).
 

 
Så har min dag sett ut fram tills nu. Jag ska strax hoppa ner i badet och sen  väntas filmmys med sambon. Eftersom jag har lite points kvar så ska jag lyxa till det till filmen. Jag har köpt Nocco-isglass (1SP) och viktväktar-godis (20 bitar för 3SP). Så det ska jag unna mig och ändå hålla mig inom mina points. Jag har t.o.m 1SP tillgodo efter allt detta. Den flyttas snällt över till min veckobonus.
 


Kommentera här: