Förkylning på gång

Alltså jag ooorkar inte. Igår vaknade jag och kände mig lite "tjock i halsen", men reagerade inte så mycket på det eftersom jag brukar vakna med det (pga att vi har typ alla fönster i huset öppna eftersom det är varmt).
 
Idag vaknar jag däremot med en ännu tjockare hals + lite småhosta. Så nu ska man tydligen gå och bli förkyld. Jag har verkligen inte tid med det. Inte nu. Försvinn och återkom till vintern. Då ska jag nog kunna klämma in dig.
 
🤓
 
Nu sitter jag här på kontoret på jobb och dricker te med honung och hoppas på att förkylningen ska försvinna de närmsta timmarna. Efter jobbet ska jag liksom träna med Maria och Madde. I aint got time for this.
 
Ps. ska ta det väldigt lugnt på träningen. blir det värre så får jag helt enkelt gå därifrån.
Ps1. hoppas detta avtar snabbt. vill kunna gå på alla mina pass nästa vecka.
 
😩
 

Kommentera här: