Bodyattack & Bodybalance

Efter jobbet promenerade jag till Nordic Wellness för att vara med och öva på Bodyattack och Bodybalance. Vi startade med BA som var helt sinnessjukt. Man hoppar och studsar konstant i typ 50 minuter, haha. Men det var riktigt kul och man märker hur mycket mer kroppen klarar av nu när man kommit igång med träningen 😃
 
Efter en kort paus körde vi igång med BB. Det var riktigt härligt att köra det efter BA eftersom det är mycket stretch, och det var precis vad kroppen behövde efter allt hopp och studs, haha.
 
 
Och som grädde på mosen så bröt min förkylning ut rejält efter träningen. Så det blir paus från träningen fram till i alla fall onsdag. Jag hoppas att det inte blir värre än vad det är nu. Förkylningen har bara satt sig på halsen och rösten. I övrigt mår jag hur bra som helst.
 
Tack Maria och Madde för att jag fick vara med på era pass. Båda är riktigt bra och jag ser fram emot att få öva med er fler gånger och jag ser ännu mera fram emot att se dessa passen på schemat till hösten!

Kommentera här: