beställt kläder

Idag har jag beställt lite kläder till Eileen. Det är så himla smidigt att beställa genom H&M och Lindex appar. Jag längtar tills kläderna kommer. Dem är så fina. Dock så kommer hon inte passa allt, eftersom jag valt att beställa något i storlek 74 och hon har bara 68 än så länge.
 
Detta beställde jag från H&M. Jag hittade hur mycket som helst men valde endast det viktigaste, hehe.
Detta beställde jag från Lindex. Även dem har hur mycket fint som helst. Jag blir helt tokig när jag bläddrar igenom allting. Tur att man ändå kan behärska sig lite grann.
 
 
 
Typ 2 timmar efter jag beställt detta så ringer mamma och frågar om vi inte ska in till Trelleborg till helgen och handla lite kläder (eftersom lillan behöver mer kläder). Mamma hade fått hem en massa checkar från H&M och tyckte att Eileen kunde få några av dem. Tur att det finns mer på klädeslistan som ska handlas och tur att mormor är så snäll och delar med sig av sina checkar. Jag får dock stå för fikan, haha ♥

Kommentera här: