C9 - dags för en ny omgång

Nu när man inte ammar längre så har man mer kontroll över sin kropp och kan göra (nästan) vad man vill. Igår bestämde vi oss för att köra en omgång C9. Det har jag längtat efter sen innan förlossningen, haha. Bara att få rensa ut kroppen på all skit (åt godis varje dag i nästan 6-7 månader..), få en ordentlig kickstart och bara må så jäkla bra som man gör av att rensa kroppen.
 
 
Igår beställde vi vars en box från Åse, och tanken är att vi ska börja så snart som möjligt. Vi har dock valt att köra det den veckan jag inte jobbar helg. Det blir nog lättast för oss båda eftersom vi kommer laga mat ihop osv. Vi kommer ju följa samma schema, förutom att André får äta lite mer än mig eftersom han är man.
 
Jag ser fram emot detta så mycket. Jag har kört detta 2-3 gånger innan och har mått så sjukt bra under och efter dessa 9 dagar. Det var b.la tack vare C9 som jag kom igång med löpningen igen. Tyvärr kommer det inte ske denna gången eftersom jag inte får börja springa förrän till påsk, men jag tror det kommer hjälpa mig väldigt mycket med att hålla motivationen uppe och att hålla sötsuget borta ännu mer.

Kommentera här: