C9 - dag 9

Sista dagen på C9 börjar lida mot sitt slut. Ännu en "kur" avklarad. Detta har nog varit den tuffaste av alla tre jag kört, men jag klarade det. Vi har dock inte mätt och vägt oss än, utan det tar vi imorgon. Jag är så sjukt spänd på att se resultaten. Imorgon kommer alltså slutresultaten. Är ni lika spända som jag?
 
Mående: Idag har jag mått fantastiskt bra. Jag fick sovmorgon och den var välbehövlig efter att ha jobbat alla dessa dagar. Jag har känt att jag haft mer energi än vanligt idag, vilket är skönt. Jag tror att det har att göra med att jag varit ledig från jobbet. Jag älskar att jobba osv, men det är tufft när man samtidigt har en liten att ta hand om här hemma. Man är liksom aldrig ledig till 110%. Men jag älskar mitt liv, så jag klagar absolut inte. Jag märker bara att jag blir mer trött när jag jobbar ett x antal dagar på raken.
 
Träning: Imorse kom jag ut på en powerwalk tillsammans med Eileen. Vi gick Aggarpsrundan och jag passade även på att känna efter hur det känns när jag springer. Det var väldigt korta sträckor jag sprang, men det kändes så jäkla bra. Det blev ca 5-6 sträckor jag sprang (max 15 sekunder/st). Det kändes även bra att springa med vagnen. Nu längtar jag ännu mer till påsk så jag kan börja springa. Aggarpsrundan är perfekt.
 
 
Mat: Idag fick vi byta ut vår lunchshake till en måltid på 300 kcal. Så vi käkade en champinjonomelett. Satan vad god den var. Jag har saknat ägg så himla mycket dessa dagar, haha. Till middag blev det kalkonfilé (bitar för vår del) med kiwicréme. Det var också riktigt gott. Topp 3 godaste på denna C9-matveckan.
 
 
Nu: Jag har precis stigit upp från badet. Det blir en fortsatt lugn kväll. Jag ska bara slappna av och försöka komma i säng tidigt. Dock så har jag två fulla tvättkorgar med ren tvätt som behöver vikas. Urk vad tråkigt. Men det måste göras. Tur att man har lite poddar allt lyssna på under tiden.

Kommentera här: