#torsdagskärlek

Vilken fantastisk torsdag det varit. Först och främst så har vädret varit underbart. Vi vaknade till en strålande sol och klarblå himmel. Som högst har tempraturen varit uppe i 21 grader. U N D E R B A R T !
 
Mamma kom vid 10-tiden och då passade André och jag på att ta på oss våra inlines och rulla till djurbutiken för att köpa ett koppel till Kaneda. Vi vill gärna kunna ha terassdörren öppen utan att han sticker. När vi köpt hans koppel så rullade vi hem igen. Det blev en runda på ca 1 timme och en svettfest utan dess like.
 
 
Sen vid 13-tiden promenerade vi ner till stationen för att möta upp  fina Elin! Vi var bästa vänner i gymnasiet men sen så tappade vi kontakten, och har inte setts på ca 6 (!) år. Men för någon vecka sen så hade hon drömt om mig, och då skrev hon till mig, och då bestämde vi för att träffas. 
 
Det var så himla kul att ses igen. När det gått så lång tid så är man ändå rädd att saker och ting förändrats, men det var precis som förr. Det gick att snacka på som vanligt, skämta och bara ha kul. Precis som det ska vara när man träffar en fin fin vän. Jag längtar redan tills nästa gång vi ska ses 💜
 
Elin & Eileen 💜
 
Vid 17-tiden åkte Elin hem och då promenerade jag ner i byn för att träffa Emmely en stund. Dock så hade jag en gnällig tjej i vagnen som ville hem. Vi har varit ute väldigt mycket idag så hon var väl trött på att åka vagn, haha. 
 
När vi kom hem så kopplade jag på kopplet på Kaneda så han fick gå ut på baksidan och njuta av det fina vädret. Han var ute i nästan en timme. Det är så gott att se han njuta.
 
 
Sen har det blivit en lugn kväll för oss. Trots att Eileen inte vilat så mycket under dagen så ville hon inte sova vid sin vanliga tid (18-19), utan hon skulle vara uppe med mamma till 20.15! Hon är så go, min lilla tjej 💜

Kommentera här: