Veckoplanering

Ett nytt år är kommen och likaså en ny vecka. Det är ganska så skönt att starta första veckan på det nya året lite lugnare. Jag jobbade 7 dagar förra veckan, vilket känns i kroppen idag, haha. Denna veckan jobbar jag endast tre dagar. Det är betydligt mer bekvämt.
 
Denna veckan tar jag även tag i träningen igen. I december blev det lite si sådär med det eftersom jag först åkte på en förkylning och sen problem med bihålorna. Efter det vågade jag inte gå in i träningen förrän jag visste att jag var helt frisk. Och det är jag nu. Woho!
 
Måndag: Ikea. Spinning 18.00 - 19.00.
Tisdag: Jobba 7.00 - 15.00. Spinning 18.15 - 19.15.
Onsdag: Jobba 7.00 - 16.00.
Torsdag: Jobba 7.00 - 15.15. Träna (ev. något pass på hälsofabriken i mån av plats).
Fredag: Oplanerat.
Lördag: Oplanerat.
Söndag: Eventuellt Spinning 10.15 - 11.15. Oplanerat.

Kommentera här: