Pokémon Go - Gen 2

 
Inatt kom det en ny uppdatering i Pokémon Go. Nu kan man fånga Pokémon från generation 2 = det blev betydligt roligare att börja spela igen. Imorse fångade jag dem fem ni ser här ovanför, och det var bara på väg till jobbet (läs: jag bor ca 300 m från mitt jobb, haha).
 
Detta kommer absolut få mig till att börja spela mer aktivt igen. Det enda som fortfarande inte lockar så mycket är promenaderna. Men det kan bero på att det är sinnessjukt kallt ute. Solen stannade bara i 2-3 dagar. Nu är det lika kallt och grått igen. Men detta kan bli en motivation till att komma ut.
 
Om jag ska vara ärlig så har jag inte jättebra koll på generation 2. Jag är uppvuxen med generation 1 och sen har det varit en paus för mig fram till Pokémon X & Y släpptes. Men jag tycker att det ska bli sjukt skoj att fånga lite nya Pokémon och se dem utvecklas. Det har även släppts två nya utvecklingar på Eevee. Så nu har man helt plötsligt en massa att göra i spelet. Pokénaderna är ännu inte döda!
 
Spelar ni fortfarande eller ni gav upp efter någon månad eller två?

Kommentera här: