Nyårshappening

Vilken tuff (men rolig) start på dagen. Två härliga timmars träning blandat med Spinning (med Sofi), Bodycombat (med Maria), Step (med Pia) & Functional Power (med Annika). Jag är ganska så slutkörd i kroppen nu, haha! Förutom grym träning så hade dem även dukat upp ett bord med god dricka, frukt och proteinbars. Snacka om att skämma bort oss så här på nyår och allt
 
Det har varit ett fantastiskt träningsår nere på Rehab. Jag har lärt mig mycket nytt och hittat nya roliga pass att gå på. Jag ser fram emot ett nytt år där nere med alla härliga människor
 
 
Nästa gång jag sätter min fot Rehab blir på torsdag. Då blir det ännu ett härligt pass med Annika och hennes Functional Power. I love it! Det nya upplägget är så satans jobbigt men riktigt, riktigt roligt.

Kommentera här: