Fin födelsedagspresent

Om 24 dagar så fyller jag 22. I present så fick jag en resa till Thailand. Om 8 dagar åker jag och Uffe.
Han behöver koppla av efter att ha jobbat som en galning den senaste tiden och även jag behöver komma iväg.
Den senaste tiden har väldigt mycket gått emot mig på alla tänkbara plan så jag behöver lite egentid.


Händer en del kuliga saker i mars nu när man tänker efter. Dagen innan jag sticker ska jag på konsert.
Då blir det Tyler Ward med fröken K i Köpenhamn. Det kommer bli så himla skoj. Jag är superpepp!

Dagen efter jag kommer hem så väntas Joystick 4.0 och SSFIVAE SM med mina favorit pojkar.
SpJ, du kan vara lugn. Hela truppen kommer vara samlad ;) Jag sviker inte mina pojkar, haha.

Det enda sorgliga är att jag missar min lillasysters 16 årsdag (fan vad gammal jag känner mig).
Vi landar iallafall två dagar senare. Så jag hinner fira min mor lite grann som blir 42 den 16:e.

Kommentera här: