God Kväll

Jag har haft en väldigt mysig dag idag.
Trots att det inte har hänt något speciellt.
Jag har hjälpt mamma lika mycket idag som jag gjort sen i lördags.
Jag har blivit riktigt hjälpsam här hemma men det känns väldigt bra.
Idag så hjälpte jag till med maten + så diskade jag upp allt.
Sen så gjorde jag en god efterrätt till mig, mamma och Jim.
Det blev glass med chokladsås och frukt. Riktigt gott!
Sen så var vi även ute en liten sväng, det var jättemysigt.
Vi satt och pratade och kollade på hundarna, de är knäppa om något.

Nu sitter jag på facebook och spelar Resturant City. Förvånade?
Jim pendlar mellan sin dator och xboxet, ser lite smått gulligt ut.
På datorn spelar han Resturant City och på xboxte är det Tales Of Vesperia.
Tales Of Vesperia ser väldigt roligt ut men det är inte min typ av spel.
Jag fastnar bara för konstiga spel som Resident Evil & Left4Dead.

Usch, nu skriver jag bara en massa onödiga saker.

Hoppas ni har haft en underbar dag/kväll.
För det har iallafall jag haft och det kommer jag fortsätta att ha.

 
Tanja & Snuttan


 

Kommentarer:

1 cornelia:

what do you think about michael jacksons death?:(

Kommentera här: