Super Mario Party

Igår kom Tom och Emmely till oss. André laddade ner Super Mario Party som släpptes igår och vi satt och spelade det en bra stund, och jäklar vad roligt det var. Vi skrattade en hel del under kvällens gång.
 
Jag älskade Mario Party när jag var yngre. Jag spelade det väldigt ofta på min Gamecube, men sen blev spelen bara sämre och sämre. Men när Super Mario Party utannonserades så visste jag att jag ville ha det. Det är precis lika roligt som de gamla spelen och mini gamesen är fruktansvärt roliga + att det finns massa annat man kan göra. Jag har nog aldrig känt att jag längtar efter att spela mer på ett Mario Party som jag gör med detta.
 
 
 
Jag älskar Monty Mole. Min nya favorit karaktär. Jag lyckades även vinna första rundan trots att jag låg sist under hela spelets gång, haha. Det är det jag älskar med Mario Party. Man vet aldrig hur det slutar.

Kommentera här: