Min helg

Lördag
 
Jag startade dagen med sovmrogon och sen raka vägen till gymmet för 30 minuter Booty Move tillsammans med Emelie. När jag kom hem så var det dags för frukost och sen karvade vi pumpa tillsammans. Eileen var inte lika road av det som jag och André och gav upp efter typ 10 minuter.
 
 
Vid 15-tiden var det dags för mig att köra till jobbet för ett kvällspass. Sen när jag kom hem igen vid 21.30 så hade vi lite lördagsmys med film och gotter innan vi gick och la oss.
 
Söndag
 
Idag började jag redan kl 7 så det var tidig morgon för min del. Idag valde jag att promenera till jobb istället för att köra och det var svinkallt, haha. Men väldigt uppfriskande. Man var pigg när man kom fram. Vid 14-tiden slutade jag och promenerade hem. Jag hann vila en timme innan det var dags för träning.
 
 
Självklart avslutades träningsveckan tillsammans med Emelie. Vi körde 45 minuter bodyattack och snacka om att det var en attack för kroppen. Nu är man helt slut. Vi har kört 6 pass denna veckan och det har varit så himla roligt. Jag älskar att träna tillsammans med Emelie. Vi har alltid så kul 💛
 
Nu ska jag koppla av det sista av söndagen. Vi ska nog se något avsnitt av nya Sabrinaserien på Netflix.
 
 

Kommentarer:

1 mammatillmirakel.blogg.se:

Du får skriva och berätta om hur sabrina serien var 🎃 Ha en fortsatt fin helg!

Svar: Den är faktiskt helt okej. Första avsnittet var sisådär men den hämtade sig. Har sett tre avsnitt hittills och kommer definitivt fortsätta. Finns dock småsaker man stör sig på. Tycker skådespeleriet är lite halvkasst i mellan åt, men man vänjer sig säkert. Gillar dock den mörkare Sabrina än den man är van vid från när man var liten :D
Sarah Sjöstedt

Kommentera här: