Dagens planer

Mina planer för dagen är: Jobb & träna.
 
Igårkväll fick jag ett migränanfall och hade det fortfarande när jag vaknade. Men efter att ha proppat i mig tabletter imorse så har den äntligen avtagit. Det är rätt ofta jag får migrän när jag tränat styrka. Mina muskler är väl inte vana vid den typ av träning så hela kroppen reagerar. Men det är bara att fortsätta för mina muskler är så sjukt svaga, speciellt i rygg och mage (vilket jag märkte i söndags på CXWORX). Så nu ska jag försöka få gå på bodypump lite oftare så jag får in mer styrka i träningen (där går man igenom alla muskelgrupper).
 
Idag är det dock först jobb som gäller, 7.00 - 15.00. Sen hinner jag hem om och äta innan jag ska iväg igen. Det är dags för 30 minuter bodyattack kl 17.50. Jag älskar att de har lagt in ett kortare bodyattack mitt i veckan (då jag bara kan gå på det varannan söndag pga jobb), och speciellt på onsdagarna. Jag förlorade min zumba, men det ersättes med ett av mina andra favorit pass 🙌
 
 

Kommentera här: