ca 3 timmar sömn

Det blev inte mycket sömn inatt. Jag låg och vred och vände mig. Sist jag kollade på klockan var den närmre 04. Eileen vaknade 6.45. Så nej, det blev verkligen inte många timmars sömn inatt. Men trots det så är jag ändå inte så värst trött. Jag trodde ändå jag skulle vara värsta zombien, haha.
 
Eileen och jag har hunnit morgongosa en massa. Hon har även tagit över Kanedas kartong och lekt katt, haha. Nu ligger hon i sängen och drar sig lite. Hon visade tecken på trötthet men många gånger är det bara att hon vill ligga och gosa med sin snutte.
 
Bebis eller katt? 😂
 
Just nu inväntar vi mamma/mormor som ska komma på besök. Vi ska b.la laga lunch tillsammans idag. Vi båda går på viktväktarna så vi ska testa något recept som mamma/mormor hittat. Ska bli kul.

Kommentera här: