Booty Move blev gym

Så ledsen jag blev i eftermiddags när jag fick ett mejl där det stod att kvällens Booty Move är inställd. Jag hade sett fram emot just detta passet sen över en månad tillbaka. Passet då vi skulle klä ut oss och köra järnet. Men vi får köra på lördag istället, och då kör vi dubbelt så hårt 💛
 
Eftersom Booty Move blev inställt så valde jag och Emelie att köra gym istället. Jag har hittat mina gamla papper från när jag tränade med en PT så vi kör det upplägget. Idag körde vi axlar, triceps och bål. Vi har sån träningsvärk i benen så vi valde att ta en paus därifrån. De kommer tränas mycket i veckan ändå 😉
 
Efter ca 1,5 timme kände vi oss klara. Vi kände även att vi förtjänade vars en proteinshake efter att ha varit så duktiga. Så vi beställde vars en med smak av päronsplit och satte oss sen i lougen och bara kopplade av innan vi körde hem. Så trots att Booty Move blev inställt så blev det ändå en för jävla bra start på träningsveckan 💖
 
 

Kommentera här: