min onsdag

Det har varit en ganska så fullspäckad onsdag för min del. Men det har varit en förbaskat bra onsdag, och nu ska jag slänga mig på soffan med gott samvete.

Heldagsmöte med jobb.

Jag startade dagen med heldagsmöte med jobbet. Från 9.00 till 16.00. Dagens möte var riktigt intressant och...trevligt. Jag var lite orolig över hur man skulle må (trött i huvudet b.la) och om jag skulle orka hålla mig vaken, haha. Men det var väldigt intressant idag och vi gick igenom många bra punkter.

En stor klapp på axeln till mig som dessutom lät bli att röra den stora godisskålen på bordet och hoppade över kakan till fikan. 

Bodypump.

Efter mötet hann jag hem om och käka en skål med gröt innan det var dags att slänga på sig träningskläderna och bege sig till träningen. 

Jag hade inte bokat något pass men kände att jag ändå hade energi kvar och bestämde mig då för att köra bodypump. Det var skönt, och idag vågade jag ha lite tyngre vikter än förra gången eftersom jag visste hur passet var upplagt.

Ändå en bra onsdag. Jag är nöjd. Nu ska jag göra mig en kopp te och slänga mig på soffan framför Netflix. 

Kommentera här: