the boy

Nu ikväll såg vi en skräckfilm som kommit upp på netflix idag, the boy. Kortfattat om handlingen: En amerikansk barnflicka får en chock när hon börjar sitt nya jobb hos en brittisk familj. Sonen i familjen är inte som alla andra, han är en docka. När barnflickan gång på gång bryter mot de strikta regler som familjen satt upp, börjar det hända otäcka, oförklarliga saker som får henne att tro att dockan är levande.
 
En film helt i min smak då jag älskar skräckfilmer och hatar dockor (speciellt porslinsdockor). Denna filmen var riktigt bra och hade en härlig twist i slutet. Om ni gillar skräckfilmer så borde ni se den.
 
 
Nu måste jag varva ner med något annat annars kommer jag drömma sjuka drömmar inatt eller få för mig att jag ser saker i mörkret. Det brukar vara det vanligaste efter jag sett skräckfilmer..

Kommentera här: