En kortfattad update

Har fortfarande inte fått tillbaka min dator och lär heller inte få det denna veckan, suck.

En kortfattad update om vad som har hänt de senaste dagarna:

• I söndags så blev det spelhäng/födelsedagsfirande hos Mr A i Svedala
Berättar mer om det sen när jag fått tillbaka min dator. Finns lite bilder att visa också.

• Efter södagens skojigheter så blev jag mer sjuk. Har knappt fått någon sömn de senaste dagarna.
Helt klart värt det då vi hade det jävligt skoj!

• Hiro och jag har lagt till varandra på lajven och skulle mötas över en match på Street Fighter.
Tyvärr så har min uppkopplig funkat sisådär så vi hann bara med en rond.

• Har suttit och spelat en hel del Street Fighter.
Fick en Arcade Sticka av Mr A i födelsedagspresent! :D

• Har sökt in till utbildningar och kurser till hösten.
Förskollärare, Hälsa och Fitness, Japanska, Kinesiska och Danska.

Kommentera här: