Veckoplanering

Denna veckan har jag faktiskt en del att göra. Känns som man har fullt upp hela tiden, hehe.

Måndag: Mr A. Yogapass
Tisdag: Föreläsning. Träning
Onsdag: Fixa lite ärende. Sushidejt med Mikael. Spelkväll med grabbarna.
Torsdag: Föreläsning. Grupparbete. Träning(?)
Fredag: Tema. Jobb(?)

Känns som en bra vecka faktiskt. Skönt att man börjat få in träningen igen. Förra veckan gick det inte bra alls.
Då tränade jag bara på söndag. Men det är väl bättre än ingenting alls, hehe.

Elen har försvunnit här hemma. Helt och hållet (thank god for laptops). Tur jag ska iväg om typ 5 minuter.
Jag kör in till Skurup och ställer bilen där. Vägrar fortfarande att köra till Lund. Efter skolan sticker jag och tränar.
SpJ, om du läser detta så hör av dig om du vill ta ett pass. Är nog i Trelleborg runt 19-tiden.

Kommentarer:

1 alda:

Sv: Jo jag vet, har ett minigym hemma med löpband, cykel och rodd och har under de senaste veckorna tränat där, men det ger inte riktigt samma känsla som på gym, och är väldigt glad över att jag skaffat gymkort. Hälsan är det viktigaste, och i ett gym finns det mycket att välja på, därför är det inte likligt att man tröttnar. Speciellt när jag själv innerst inne älskar träning och jag tycker att det är dags att släppa ut den tjejen nu:)

Tack så hemskt mycket för din fina peppande kommentar!

Kommentera här: