30. Top 3 - Mr Brightside

Tackvare min kära man har jag fått en dille på Mr Brightside (en låt).
Orginalet är av The Killers men sen finns det två riktigt bra covers också.
Mcfly känner nog de flesta till och de har gjort en grym cover på den låten.
Sen finns det ett mindre kännt band, Burnham som också gjort den låten.

Eftersom att jag är så tossid i den låten så tänkte jag lägga upp alla tre versioner.
Så får ni välja ut vilken ni tycker är bäst. Min personliga favorit är Mcfly's version.
Det är lite mer fart i den, man kan inte låta bli att sjunga med.

1) The Killer - Mr Brightside (Original)


2) Mcfly - Mr Brightside (Cover)


3) Burnham - Mr Brightside (Cover)


Alltså kiden som sjunger i Burnham har en riktigt grym röst för att vara så ung.
Han ser ut som om han är typ 12 år gammal. Men rösten är inte att klaga på!




Kommentera här: