Everybody Loves Music

Tänkte faktiskt ta och tipsa lite om bra musik.
Jag har en väldigt bred musiksmak så här finns något som passar alla.

 
Jag tycker om denna låten endas för att Justin är med i den.
Om det är något den killen kan så är det att sjunga!

 
Detta var den första låten jag hörde med Sugarcult.
Jag fastnade för den direkt och den spelas fortfarande flitigt.
Jag tror t.o.m att Jim börjar bli tokig på mig. Haha!

 
Alla känner väl till Queen sen innan? We Will Rock You osv.
Jag hörde denna låten på midsommar (Ja, jag är lite sen av mig).
Iallafall så tyckte jag att den var riktigt härlig. Enjoy.

 
Första gången jag hörde denna låten så tålde jag den inte.
Men nu på senaste tiden så har den fastnat på huvudet.
Nu tycker jag att den är riktigt bra. Taylor är grym på att sjunga.


Självklart måste jag har med Michael Jackson. R.I.P
Det var en chock för alla att han gick bort för några dagar sedan.
Men han lever fortfarande vidare i musiken. Visst är det så.
Ghost är en av mina favorit låtar med honom, även videon är en favorit.
Dock så rekomenderar jag er att kolla på hela videon istället,
Den är som en liten minifilm, tror den ligger på runt 20 minuter.

 
Vad vore min blogg utan en lite glimt av The Recon.
Jag tycker det är synd att det är så många som inte fått upp ögonen för dem.
De skriver allt själv, musik som text och visst låter det underbart?
Inte nog med att det låter sjuktbra, min man är ju bara så snygg. ÖGONGODIS!


Boys Like Girls har precis släppt denna singlen och jag gillar den skarpt.
Det är en sån typiskt låt som fastnar på huvudet men gud vad bra den är.
Man kan inget annat än att gilla deras musik.

Så, där fick ni lite smakprov på just min musiksmak.
Som ni märker så är den extremt bred men det gillas.
Har man så bred musiksmak så tröttnar man ju aldrig på låtarna.
Jag kan lyssna på nästan allt. Jag undviker helst dansband. Höhö.

Kommentarer:

1 Mersiha:

Michael Jackson är bäst <3

2 - H*:

- MJ<3

Kommentera här: