hemma onsdag med familjen

God morgon!
 
André är pappaledig varje onsdag och jag är ledig en onsdag i månaden. Idag råkar det vara den onsdagen och det ska bli så himla mysigt att vara hemma tillsammans mitt i veckan. Det är nästan lite lyx 💜
 
Eftersom vi båda är hemma idag så har vi planerat att ta tag i garderoben i sovrummet, och eventuellt få upp lite tavlor. Vi fick en sjukt snygg tavla av min syster och hennes familj i födelsedagspresent och vi har hittat den perfekta platsen. Tanken är att iallafall den ska få komma upp idag.
 
 
Andra planer vi har för dagen är att komma ut till lekplatsen som finns här på vårt område. Vi tänkte att Eileen skulle få testa på att gunga. Så vi hoppas på att vädret håller i sig och att solen kämpar på ännu mer så vi får en härlig vårdag när vi kommer ut. Senare idag har jag även bokat träning. Det ska bli så satans kul, men jag har en hemsk träningsvärk från min springtur i måndags. Snacka om att vara otränad, haha.

Kommentera här: