Morgonens to do-list

God morgon!
 
Jag vaknade först strax efter 6 och kunde inte somna om förrän en timme senare. Sen vaknade jag vid 8.30. Det kändes mer lagom att gå upp då, haha. Jag har lite "to do:s" nu på morgonen. Det här med att bara sitta still trots att man är ledig hela dagen har aldrig riktigt varit min grej.. 
 
[X] Gosa med katten som precis hoppade upp i mitt knä ♥
[ ] Starta en maskin med tvätt
[ ] Ut på min dagliga promenad (idag blåser det...uuuuh)
[ ] Vika all tvätt som hänger på tork och lägga det på plats
 
Men först...får jag fortsätta gosa med spinnhögen i knäet och sen blir det frukost framför netflix.
 
Mammas fina pojke ♥

Kommentarer:

1 A M:

Åh gosa med katten lät som det bästa på dagen!

Svar: Det är absolut det bästa som finns! Kvittar vilken tid på dygnet :D
Sarah

Kommentera här: