Femte spelet avklarat

Årets femte spel klarades igårkväll tillsammans med André. Layers of Fear. Ni som kört PT vet hur jäkla läskigt det är. Tänk er PT på droger så har ni Layers of Fear. Det var så sjukt läskigt och utflippat men jag gillar det skarpt. Man blev rädd många gånger (mycket tack vare dockorna i spelet) (jag är rädd för dockor, sjukt creepy). Man hade på känn när något skulle hända men man visste aldrig vad och det slutade med att man blev skrämd och satt och skratta i panik (konstig reaktion, jag vet).
 
Gillar ni skräckspel så ska ni absolut köra Layers of Fear. Det är inte så långt. Ca tre timmar. Tre timmar av skrik, panik och hjärtattacker. Jag funderar faktiskt själv på en omspelning. Men det är endast för att vi spelade det på Andrés profil istället för min, haha.
 
 

Kommentera här: