En härlig dag på jobbet

Vilken otroligt härlig dag det varit på jobbet idag. & kul också!
Idag jobbade jag med Josefine och den tjejen är så jävla underbar.
Vi klickade direkt! Det känns som jag kännt henne hela livet!
Så att jobba med henne kommer vara helt underbart!

Imorgon börjar jag en timme tidigare eftersom det är fredag.
Det menas med att det kommer bli en hel del att göra. SKOJ!
Sen kommer jag antagligen jobba på lördag också.

Kockarna är så jävla snälla också. De kommer alltid och säger till en att man ska äta.
"Prinsessan, du måste äta. Säg vad du vill ha så fixar vi". Så söta!
Man är verkligen som en liten familj på jobbet. Alla tar hand om varandra.

Min middag idag blev en räkcocktail med en brödbit och ett glas vatten.

De snålar direkt inte med maten om vi säger så. Får be dem göra barnportioner nästa gång. Jag äter för tusan inte allt det där. Haha!

Kommentarer:

1 Kinga:

Svar; haha, eller hur! Var nog lite för trött och grinig igår så den låten passade så bra in då! :))



Det är så härligt att läsa att det går bra för dig på jobbet. Hoppas verkligen att du kan stanna så du får din resa med mr A ( han är man juh föressten lite nyfiken på) :D

Kommentera här: