Timmarna innan Parksommar

Förlåt för att jag inte bloggade något när jag kom hem.
Jag var lagom trött, var hemma någon gång efter klockan 22.
(Vi åkte in till Malmö vid 15-tiden, så lite trött var man allt!)

När vi kom dit så höll dem på att rodda upp allting.
(Och självklart så regnade det för fullt och var lite smått kallt)
När dem roddat klart så soundcheckade för Crashidïet.
Efter dem soundcheckat så gick jag, Jim och Christer iväg i någon timme.
När vi kom tillbaka så var det Casablancas tur att soundchecka.
Jag blev kär i trummisen (från Sahara Hotnights) och gitarristen (som spelat med Alice Cooper).

När klockan närmade sig 18 så soundcheckade The Recon.
Efter dem var klara så gick vi ner till lougen så dem kunde göra vid sig.
De var först upp på scen klockan 19.

Nu tänkte jag vara så finurlig och ladda upp bilderna i ett seperat inlägg.
Där kommer jag även skriva hur jag tyckte det gick osv.

Kommentera här: