Seven days

Det går inte så bra med mina uppdateringar. Men det är ganska så svårt att sitta vid datorn om dagarna när man har en liten illbating där hemma som är världens busigaste 💛
 
Vad har hänt de senaste sju dagarna? Sist jag uppdaterade så hade vi varit iväg på Söderåsens nationalpark. Vi prickade in en fantastiskt höstdag där, och tur var väl det för nu börjar höstovädret komma med blåst och regn.
 
De senaste sju dagarna har jag hunnit med att umgås med familjen, träna och jobba. Dock har det inte blivit allt för mycket träning då jag inte mått helt hundra. Jag vilade från träningen hela förra veckan förutom på söndagen. Då kom jag iväg på ett CXWORX med Emelie. Annars har jag bara hållt mig till promenader.
 
En härlig höstbild från en av mina promenader 💚
 
Obligatoriska träningsbilden 💪
 
I måndags startade jag veckan med att gosa med min älskade dotter. Det är alltid jobbigt att jobba helg eftersom man förlorar så mycket tid ihop, men det gäller att ta igen det på lediga dagar. Senare på kvällen blev det dubbla träningspass. Det var dags att chocka kroppen så det blev först 60 minuter bodypump och sen 30 minuter bodystep och där fick jag även sällskap av Emelie 😄
 
Obligatoriska after workout-wefie 😉
 
Igår tog vi det väldigt lugnt då träningsvärken från söndagenspass + måndagens dubblapass kom på besök. Plus så var det värsta regnovädret + kraftig blåst. Så vi stannade inne, lekte och vilade en massa. Senare på eftermiddagen åkte hela familjen till Ica för att göra en ministorhandling. Eileen skötte sig väldigt bra och satt så fint i kundvagnen och skulle ta på alla varor vi la ner, haha.
 
Så här hitade jag Eileen & Kaneda när jag lagade mat igår 😻
 
Det var en uppdatering om den senaste veckan. Nu ska jag försöka uppdatera bloggen mer, men som sagt så är det väldigt svårt när man är hemma själv med Eileen. Man kan inte lämna henne själv i 2 sekunder utan att hon hittar på något bus. Det är en fantastisk ålder hon är i nu 💛

Kommentera här: