hemmaträning med Sandra

Min träning har blivit väldigt lidande denna veckan, om man bortser från den fantastiska powerwalken i måndags och mitt pulsande i snön till och från jobb (+ en lång promenad med en brukare under dagens pass).
 
Jag har dock inte kommit iväg på mina vanliga träningspass, och det suger. I mitt huvud så räknas inte det andra som träning till 100% (trots att jag har träningsvärk i benen, haha). Men ja, mitt tänkande är märkligt i mellan åt. Men eftersom jag inte kom iväg ikväll så bestämde jag mig för att köra lite hemmaträning.
 
Jag har skrivit om Sandra en gång innan, en tjej jag följer på instagram som även har ett youtube-konto där hon lägger upp träningvideos. I söndags hade hon en livesändning där hon tränade tillsammans med sina följare. Tyvärr så missade jag den pga jobb, men hon la upp passet på youtube. Så det har jag kört nu ikväll. 
 
18 minuters träning låter inte så jobbigt. 10 övningar låter inte så jobbigt. 3 varv låter inte så jobbigt. Men jag blev svettig. Och kul var det. Detta är tredje passet jag kör med Sandra. Jag tycker att hon är helt suverän.
 

Kommentera här: