Pokénad, fitbit & grannkatten

I eftermiddags så dammade jag av min fitbit. Jag tänkte att den kanske kan hjälpa mig att hålla motivationen uppe och att komma upp i mina dagliga steg (10.000). Så den ska fint vila på min arm nu framöver. Det enda negativa är att den inte registrerar när man kör barnvagnen eftersom handleden är stilla då. Så när jag kör barnvagn får jag lägga fitbiten i fickan eller något så den kan registrera mina steg.
 
Jag uppnådde mitt mål och lite till, och då startade jag den inte förrän vid 15 idag.
 
Under min promenad passade jag på att kläcka en massa ägg i Pokémon Go. Jag tror jag lyckades kläcka runt 4-5 ägg och i ett av äggen fick jag den här fina Vulpix:
 
Från ett av mina 7km ägg kom denna vackra varelse 💛
 
Jag lyckades även få 3 nya pokémon som jag inte haft innan, så det var en lyckad pokénad 😉 När batteriet började bli lågt på mobilen var det dags att promenera hem. När jag väl kom till vår uppfart så möttes jag av världens goaste Mio. Det är grannens katt men han brukar hänga på vår uppfart. Han är så gosig 😍
 
 
Jag är väldigt nöjd med dagens träning och motion. Det känns så himla bra inombords att vara på banan igen. Jag mår mycket bättre när jag får träna och röra mig. Jag bara älskar det 💛
 

Kommentera här: