Nagelfix + frisörbesök

Jag hann med mina båda besök utan några som helst problem. Det blev bara lite stressigt när jag skulle till träningen, men det löste sig tillslut, puh 😅
 
Louise kunde ta emot mig tidigare så jag var hos henne redan strax efter 14. Jag visade henne bilden på naglarna som jag blivit smått kär i och hon levererade. Jäklar vad snygga naglar hon gjorde till mig. Jag är så jäkla nöjd 😍 Det är väldigt svårt att fånga på bild. I love' em!
 
 
Jag kom tidigare till min frisör också, och tur var det för annars hade jag inte hunnit till träningen. Vi blev klara 18.15 och min träning började 18.30, haha. Vi la iallafall mer ljusa slingor i håret. Jag vill ljusa upp det ännu mer och ha det som jag hade det för typ två somrar sen. Så det är det vi jobbar på nu.
 
Tanken var även att min frisör skulle sluta i Svedala och jobba i Malmö istället, men hon har fått ett bra erbjudande så hon stannar i Svedala. Jag blev så himla glad. Finns ingen som känner mig och mitt hår så bra som hon gör. Jag längtar till augusti när hon börjar på den nya salongen 😄
 
Det är denna färgen jag vill tillbaka till 💛

Kommentera här: