Mina mål: Juni

I april la jag upp om tre mål som jag hade. Eftersom jag tog en lång paus från bloggen så kom det aldrig en uppföljning. Men jag uppnådde alla mina tre mål: börja springa, göra minst en vlogg och inte äta godis.
 
 
Nu är det ny månad och då krävs det nya mål. Halva månaden har redan gått och jag har redan påbörjat mina mål. Men självklart ska jag dela med mig av målen här i bloggen också. Denna månaden har jag valt att bara ha två mål istället för tre.
 
1. Komma igång ordentligt med träningen.
 
Min träningsmotivation är på topp just nu och det märker man verkligen. Jag kör ca 4-6 pass i veckan i den mån jag kan och hinner. Jag längtar efter träningen extremt mycket, och tack vare Nordic Wellness-app så blir man ännu mer motiverad då man samlar triggz (poäng) varje gång man går iväg och tränar. Dessa triggzen kan man sen växla in mot t.ex en smoothie, en banan eller en handduk osv.
 
2. Twitcha mer.
 
Detta har jag också blivit bättre på. Just nu spelar jag Dark Souls Remastered och jag har valt att streama när jag spelar spelet. Dock så har jag en liten paus nu, men jag kommer snart igång igen. Är ni sugna på att följa mig på twitch? Klicka då här. Alla videos kommer också upp på min youtube, klicka här  för att komma till den.
 

Kommentera här: