Hej fullspäckade måndag

Det är en fullspäckad dag jag har framför mig, men tack och lov så det mest roliga grejer. Men jag vet inte riktigt hur jag tänkt när jag bokat in mig på allt, haha. 😅
 
Jag fick iallafall börja veckan med sovmorgon. Eileen tog sovmorgon till 8 och jag vaknade redan 7. Så jag hade möjligheten att ligga och dra mig en timme innan mammajobbet börja. Snart kommer mormor och tar över Eileen så jag kan promenera bort till mötet vi har med jobb idag.
 
Det är guld värt att vi har föräldrar som ställer upp så mycket och passar Eileen när det behövs. Många gånger är det för att man blir inringd på jobb, ska storhandla och ibland passar de också henne så jag kan komma iväg och träna. Ni är bäst 💛
 
 
Nu kom mormor till Eileen. Så nu ska jag passa på att göra mig i ordning och sen promenera till mötet.

Kommentera här: