Frukost och bilstädning

Det blev en heldag hos svärföräldrarna. Vi kom dit vid 10-tiden och blev bjudna på frukost. Sen blev det lek i trådgården och sandlådan för Eileen del. Det är så mysigt att se henne leka och gosa 😍
 
 
 
 
Sen stack André och jag iväg på lite ärenden. När vi kom tillbaka igen så fick vi hjälpt med att städa bilen och få bort kräklukten. Så nu kan man sitta i bilen utan att må lite smått illa, haha. Eileen testsatt i framsätet och det var tydligen en riktig höjdare. När hon blir äldre får hon ha en liten bil 💛
 
 
 
Nu är vi hemma igen och jag har precis fått i mig ett mellanmål. Om ca 50 minuter ska jag köra till träningen och jag längtar så. Det verkar som jag får sällskap av Karin även idag 😄

Kommentarer:

1 EVELINA:

Låter som en fin dag, bra med nystädad bil också! :D Och vad söt Eileen är!

Svar: Det har varit en fantastiskt bra dag :D Åh, tack <3
Sarah Sjöstedt

Kommentera här: