Crosscage

30 minuter Crosscage avklarad. Tuff cirkelträning i gymmet med sjukt roliga övningar. Idag fick jag även med mig Karin på passet. Det var längesen vi tränade ihop, men nu har hon också skaffat kort på NW. Jag älskar att träna tillsammans med Karin så nu jävlar ska vi kicka igång motivationen ännu mer 💛
 
Crosscage. Alltså redan efter uppvärmningen var jag typ död, haha. Amanda (instruktören) la ut kort. Uppvärmningen var att dra ett kort och göra det som stod på tavlan som ni ser på bilden här under:
 
 
Vi var endast 5 deltagare, så ni kan gissa hur många kort som drogs, haha. Jag kom upp i 16 kort, och jag ville typ skjuta mig själv varje gång jag fick klädda kort. Jag avskyr burpees, men det var bara att köra 😉
 
Upplägget på passet ser ni på andra tavlan. 8 stationer, 30 sekunder på varje station, 2 varv. Shit vad svetten lacka när passet var klart. Det var extremt tufft men samtidigt jävligt kul. Det var även första gången som Amanda höll i Crosscage och hon gjorde ett helt fantastiskt jobb!
 
 
 
 
Nu är det dags att ladda om inför kvällens träningspass. Då blir det spinning. Sen kommer jag inte kunna träna mer denna veckan. Det är därför jag tränar in i det sista, haha. 

Kommentera här: