45 min spinning

Efter jobbet promenerade jag till NW för att köra 45 minuter spinning. Alltså inget pass som jag bokat, utan mitt egna pass som jag satt ihop. Jag ska på tränarträff i augusti och ska framföra en låt inom spinning framför en grupp människor. På så sätt vet jag om jag passar som instruktör och klarar av det.
 
Väldigt ovant att köra spinning från ledarcyklen. Men det kändes bra 😄
 
45 minuter senare. Trött & Svettig.
Det var som sagt väldigt ovant att sitta på ledarcyklen. Under tiden jag körde igenom passet så pratade jag också som om där var folk som körde passet med mig. Det är ju också något man behöver träna på. Mitt upplägg är väldigt bra tycker jag, men herregud vad min kondition är dålig. Tur att jag har 1,5 månad på mig att jobba upp den, haha. Tempolåtarna i mitt pass tog död på mig 😂
 
Nu är jag hemma igen och ska hoppa ner i ett bad. Senare ikväll får vi finbesök av Tom, Jocke & Eddie.

Kommentera här: