vår helg

Det blev en liten bloggpaus i helgen. Så här kommer en sammafattning av vår helg.
 
Fredag
 
I fredags så träffade vi Idaa och hörning en stund på dagen och på kvällen körde vi hem till Tom där vi blev bjudna på tacos och kollade på IT (den nya). Eileen somnade ganska så snabbt efter vi kom hem till Tom så det blev en lugn kväll för oss vuxna med film, popcorn + morötter och dipp.
 
Jag har hört väldigt blandat om ny versionen på IT men jag gillade den. Jag tyckte den var väldigt bra och Bill Skarsgård gör ett fantastiskt jobb. Jag gillade inte clowner innan, och nu gillar jag dem ännu mindre.
 
 
Lördag
 
Vi fick besök av världens bästa Sebastian! Han kom redan vid 14.30, och då passade vi på att sticka till Ica och handla grejer till kvällens mat + godis och kakor (till pågarna, inte till mig (20 dagar avklarade, woho)).
 
Det blev självklart en massa spelande. Grabbarna satt ute i spelrummet och jag i datorrummet. Jag kan ha råkat ladda ner World of Warcraft igen. Jag skulle egentligen bara ladda ner Frontnite och spela lite på det (testade det hos Tom i fredags) men servrarna var överbelastade så jag laddade ner WoW.
 
 
Jag spelade väldigt mycket WoW under gymnasietiden, men slutade för det tog upp så mycket tid (jag skolkade en del, men inte så det påverkade betygen). De senaste månaderna har jag dock haft ett väldigt sug och igår satte jag mig och spela. Bara för att testa. En stund. Som blev timmar. Typ 4-5 timmar. Sen köpte jag spelet.
 
Och ja. Det är fortfarande lika roligt. Men jag har inte lika mycket tid som förr, så det får bli att jag spelar på kvällarna efter Eileen har somnat. Och det är lagom tycker jag.
 
Söndag
 
Idag har vi haft en ganska så lugn dag. Eileen och jag gick upp vid 7.30 och lät André få sovmorgon till ca 10(!). Sen åt vi en god pannkaksfrukost. Då passade vi även på att låta Eileen testa kiwi. Det var ingen höjdare. Jag filmade en sån sjukt rolig video när hon testade det, haha.
 
 
Efter lunch kom svärföräldrarna på besök och Eileen blev hur glad som helst. Vi passade på att kolla på videosen från när vi var i Japan 2015 också. Så nu har man Japanfeber och längtar tillbaka som en tok. Efter dem varit på besök så passade vi på att vila, sen käka middag, bada bebis och nu sover hon sen 1,5 timme tillbaka.
 
Så ni kan ju gissa vad jag ska göra nu. Dags att spela WoW!
 
 

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Har aldrig testat detta omtalade spel=)) Ha så skoj!

Svar: Det är bra att du inte gjort det. Man fastnar lätt, men det blir inte lika mycket spelande som förr eftersom man har lillan och ett jobb nu 😉
Sarah Sjöstedt

Kommentera här: