söndagsmys med min groda

Detta är första helgen som har varit smått jobbig att jobba. Inte nog med att det varit full upp på jobbet, utan jag har också varit ifrån Eileen så himla mycket. Hon har hunnit somna innan jag kommit hem och fortfarande sovit när jag gått till jobbet på morgonen.
 
Igår träffade jag henne ca en timme efter jobbet innan vi skulle iväg till Malmö och gå på Pinchos. Och hon sov när vi kom hem vid 20-tiden. Alltså har det inte blivit mycket tid med min lilla groda och det gör ont i mammahjärtat.
 
Idag har vi dock några timmar ihop innan jag ska iväg och jobba. André jobbar extra 6 - 13 och sen jobbar jag 15 - 20. Så vi går om varandra lite idag, men vi har iallafall kvällen ihop och jag har förmiddagen med Eileen. Vi ska gosa en massa, leka och lyssna på babblarna, haha ♥
 
morgongos med min fina tjej 

Kommentera här: