klarhet

Först fick man börja veckan med sovmorgon för att sen åka och bli masserad. Både André och jag hade bokat massage hos Åse idag, och det var så himla skönt och välbehövligt. 
 
Medans André var inne och blev masserad så kurrade jag upp mig i soffan med en varm filt och bara kopplade av. Mamma var så snäll och passade Eileen under tiden. När det sen var dags för mig att bli masserad så fick André koppla av innan vi skulle iväg och fixa ärenden.
 
Här inne får man de bästa behandlingarna ♥
 
Sist Åse masserade oss så var jag som cement på ena sidan, men det kändes mycket bättre idag. Och även jag kunde slappna av mycket lättare idag. Det var nästan så jag somnade mot slutet. Men sen hittar Åse såna punkter där hon trycker med sina starka nypor så man vaknar till, men det är så skönt efter hon knådat ut dem. Efter behandlingen så fick jag även ta ett änglakort. Dem träffar alltid så rätt på mig.
 
Vi har bokat ny tid om två veckor igen. Tror det är ganska bra om vi börjar gå mer regelbundet. Vi har bara en kropp, så det gäller att ta hand om den och skämma bort den med massage så den håller längre.
 
Är ni också sugna på att gå till Åse? Klicka då in på hennes hemsida HÄÄÄÄÄÄR! Där hittar ni allt från massage till meditation, evenemang och kurser. In och kika helt enkelt. Ni kommer inte bli besvikna.

Kommentera här: